Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy można wszystkim zrobić dobrze?
Wiem, że Sasha Grey bez chwili wahania odpowiedziałaby zdecydowanie twierdząco na to pytanie, ale mi chodzi bardziej o to czy można sprawić aby wszyscy ludzie żyli w zadowalających warunkach finansowych?

Ostatnio przeczytałem sobie ten tekst:

Cytat:Jestem kierowcą karetki…, ambulansu, lub sanitarki jak kto woli. 24h na dobę, 365 dni w roku jestem „do dyspozycji”. Niedziela, wigilia, sylwester. Upał, ulewa, mróz, dzień, czy noc. Jest dyżur i jest wezwanie, trzeba działać. Nie mogę nie mieć siły, nie mogę mieć gorszego dnia. Zawsze trzeba dać z siebie wszystko. Często jestem niewyspany, niekiedy głodny, bo nie mam czasu zjeść. Czasem mi gorąco, czasem marznę.
Po 8h jazdy z przerwami na noszenie. Planuję szybki zjazd na obiad. Przed lokalem pilne wezwanie, no nic. Zjemy za chwilę, czas mija. I mija... Godzina 22:30, szybki Hot dog na stacji.

Ale co z tego, jeśli w grę wchodzi zdrowie, lub życie innej osoby?

W telewizji, jest lekko, czysto, pięknie i przyjemnie. Normalnie, wymarzona praca. Niestety życie to nie serial. A transport, system to nie bajka. Też kiedyś myślałem, że praca listonosza jest ciężka. A praca 8h za biurkiem, męczy, stresuje. Do czasu…

Pracę zaczynam o 7:00. Kończę po 24h, czasem po 48h. Niekiedy dyspozytor dzwoni o 6:20, aby jak najszybciej przyjechać na SOR, bo jest OZW, lub dziecko ze złamaniem otwartym. Bez zastanowienia odkładam kanapkę i jadę...